5 תשובות
אני
אני
היה לי אינפקציה אבל עבר מהר
היה לי אינפקציה אבל עבר מהר
אני אבל זה עשה לי אינפקציה והנזם השני שעשיתי עם מחט היה ללא אינפקציה אז מחט יותר טוב
לא כדאי, רק עם מחט
באותו הנושא: