5 תשובות
אני
היה לי אינפקציה אבל עבר מהר
אני אבל זה עשה לי אינפקציה והנזם השני שעשיתי עם מחט היה ללא אינפקציה אז מחט יותר טוב
לא כדאי, רק עם מחט