11 תשובות
אז אל תלכי
תלכי לבריכה ותתגברי על המחשבה הזאת
אז אל תלכי תתאמני חצי שנה ואז תלכי
תלמדי לאהוב ולקבל את הגוף שלך כמו שהוא
מבטיחה לך שכמו שאת תהיי מרוכזת באיך את נראית ומה חושבים עלייך ככה כל אחד יהיה מרוכז כך כך בעצמו שאף אחד לא באמת יסתכל סביבו
אז תהיי עם שורט גינס ותיכנסי איתו למים( זה מה שאני עושה)
אני בטוחה שיש לך גוף מושלם , תלכי !!
אל תדאגי
תלכיי לבריכה ותהני
אני בטוחה שתוכלי להתגבר על המחשבה הזו!
שימי ז ולכי, ואם את באמת לא מרגישה בנוח עם הגוף שלך תתחילי אימונים או לכי לדיאטנית
בטח יש שם עוד אנשים בכל מיני צורות גוף
לא צריך להתבייש במה שנורמלי
מי שישפוט מגזים כאילו שאמא שלו או אחותו לא הולכות לים או משהו
אם הייתי עדיין דבה לא הייתי מפסידה מסיבת בריכה במקסימום הייתי הולכת בבגד ים מלא יותר או שמה שורט כשחברות לשעבר שלי קראו לי לוויתן (וזה לא העליב אותי) הלכתי איתן לפארק מים ועוד עם ביקיני ואחת מהן החמיאה לי
לא צריך להפסיד כיף בגלל אנשים
כל גוף הוא מושלם כמו שהוא, אם את לא מרגישה בנוח איתו ורוצה לעשות שינוי גו פור איט אבל לשנוא אין לך למה.
ממליצה בנתיים fake it till you make it, אבל בתכלס ביטחון עצמי זה מה שמביא יופי.
גם האישה הכי שמנה בעולם תיראה מליון דולר עם ביטחון עצמי. ממליצה לך לעקוב אחרי מיה דגן (לא השחקנית) שממש מוכיחה שכל גוף מושלם ומה שחשוב זה ביטחון עצמי