10 תשובות
זה קרינה
כרגע יש 10
חדמש ללכת^^
ללכת אבל לשים קרם הגנה
שואל השאלה:
^^כן כן אני הולכת היום
כיף לך רציתי ללכת אין לי עם מי כולם שומרים שבץ
אינדקס זה קרינה. ככל שיש אינדקס יותר גבוהה ככה יש יותר קרינה ואפשר יותר להשתזף (למי שרוצה). וכרגע יש בערך 10
זה הרמת קרינה
היום יש 9-10 שזה יחסית גבוה
שואל השאלה:
^זה טוב ללכת לים או לא?
אינדקס קרינה של השמש (מה שמשזף/שורף אותך בעצם)
רשום לי שכרגע יש 9 שזה ממש גבוה אז חייב לשים קרם הגנה
זה ממש מסוכן אחותי תשימי קרם הגנה