8 תשובות
יפה
עשתה לעצמה ראשם ראשוני טוב והייתה נחמדה אבל הרסה לעצמה ומסתבר שהיא מאוד פיקמי
בלתי
אהבתי אותה בהתחלה אבל היא קצת ביאסה אותיי
פיק מי
אהבתי אותה בהתחלה אבל אז היא התחילה לעצבן
אהבתי אותה בהתחלה אבל אז היא התחילה לעצבן
שואל השאלה:
אני לגמרי מסכימה בהתחלה ממש אהבתי אותה אבל היא סתם דורשת הרבה צומת לב,מרכלת על אנשים ביחוד על סתיו פחות התחברתי
אני לגמרי מסכימה בהתחלה ממש אהבתי אותה אבל היא סתם דורשת הרבה צומת לב,מרכלת על אנשים ביחוד על סתיו פחות התחברתי
אנונימית
יפה רצח, אבל אופי של פיק מי ובכל זאת אין ככ על מה לבסס את הדעה זה רק הימים הראשוניים
חמודה.
באותו הנושא: