10 תשובות
עזוב לתבוע, היא צריכה להגיד למנהלת על זה
Lsp
אפשר לפתור את זה ביניהם, אבל בעקרון כן.. סוג של
שואל השאלה:
ואם המנהלת לא תעשה כלום?
אנונימי
לא אי אפשר היא צריכה להתמודד עם זה ולשכוח מזה
אנונימי
אפשר לפנות למשרד החינוך, אבל תתחיל במנהלת
Lsp
^ צודק זה גם קצת מצחיק, כדאי לפתור מול המורה אפילו
שואל השאלה:
למורים אסור לפגוע רגשית בתלמידים והיא מאוד רגישה ולא אוהבת את הגוף שלה זה אשכרה להוריד את הביטחון
אנונימי
לתבןע בוא נגזים מי ישמע, נעלבה בסדר שתתלונן למורה
יש תלמידים שמכים מורים מתנהגים בזלזול אז מילה קטנה של מורה שלא קללה אין לאנשים מה לעשות עם זה
היא צריכה לא לקחת ללב ולהתמודד עם זה אם היא תיעלב מכל דבר קטן ויהיה מישהו שיגן עליה היא בחיים לא תלמד להגן על שלה ולאהוב את עצמה אפשר להתלונן על המורה אבל לא תביעה
אנונימי
שואל השאלה:
זה שפל מאוד לרדת על ילדה בפומבי ועוד לרדת על הגוף שלה, המורה צריך להראות דוגמה לא לרדת על תלמידים זה גועל נפש היא עכשיו אומרת לי שהיא מתחילה להתאמן מהבית בא לי לשבור לו את העצמות
אנונימי