41 תשובות
שואל השאלה:
איזה מהנתונים שאמרתי?^
איזה מהנתונים שאמרתי?^
אנונימית
חד משמעית, הם טועים.
מתפללים לאלוהים אבל חלקם שוכחים באמצע להיות אנשים טובים, מה שווה להתפלל אם אתה לא בן אדם טוב, יש כאלו קיצוניים מדי שילדים באים לרב שלהם ומספרים לו והוא אומר להם להתאבד.
לא נשמע לי הגיוני, אבל את הדין שלהם הם כבר יקבלו שם למעלה
מתפללים לאלוהים אבל חלקם שוכחים באמצע להיות אנשים טובים, מה שווה להתפלל אם אתה לא בן אדם טוב, יש כאלו קיצוניים מדי שילדים באים לרב שלהם ומספרים לו והוא אומר להם להתאבד.
לא נשמע לי הגיוני, אבל את הדין שלהם הם כבר יקבלו שם למעלה
אין קשר כי גם התורה עצמה מתנגת להומואים ולגבי אנסים יש בכל מגזר כמו שבכללי יש את עומרי חיון וכל הסלבס שיצא עלהים
שטויות, למה שאלוהים יצור הומואים אז אם ככה.
זה בין הדברים הכי דפוקים שקיימים.
הוא פשוט יכל ליצור את כולם סטרייטים אם ככה לא?
זה בין הדברים הכי דפוקים שקיימים.
הוא פשוט יכל ליצור את כולם סטרייטים אם ככה לא?
ראיתי כאן חרדים שבאותה נשימה אומרים "תורה קדמה לכל"
מבחינתם דרך ארץ היא התורה, המצוות והחוקים הרשומים בה.
ומי שלא עוקב אחר התורה הוא "רשע".
מבחינתם להיות אדם טוב אומר לשמור על מצוות וללמוד תורה, אל תנסי למצוא הגיון אצלם.
תמיד תהיה להם תשובה עם עיוותים.
מבחינתם דרך ארץ היא התורה, המצוות והחוקים הרשומים בה.
ומי שלא עוקב אחר התורה הוא "רשע".
מבחינתם להיות אדם טוב אומר לשמור על מצוות וללמוד תורה, אל תנסי למצוא הגיון אצלם.
תמיד תהיה להם תשובה עם עיוותים.
שואל השאלה:
יש קשר^ נכון אנסים יש בכל מגזר, אבל אצלנו זה כתוב פיזית בתנך אז זה מעלה את העובדה שדווקא רבנים לא צריך לעשות אצ זה
יש קשר^ נכון אנסים יש בכל מגזר, אבל אצלנו זה כתוב פיזית בתנך אז זה מעלה את העובדה שדווקא רבנים לא צריך לעשות אצ זה
אנונימית
וגם אם רשום בתנך שלהיות הומו זה אסור או וואטאבר, איפה רשום בדיוק בתנ"ך שעל בני האדם להתערב ביצירת האל?
איפה רשום שבני אדם צריכים להיות רעים והומופובים, חלק רוצחים, חלק מדברים במילים הכי קשות שיש כי הם קיצוניים,
אלוהים לא ביקש מאף אחד לעשות שום דבר מזה.
עצם ההתערבות של ההומופובים על היצירה שלו זה חטא
איפה רשום שבני אדם צריכים להיות רעים והומופובים, חלק רוצחים, חלק מדברים במילים הכי קשות שיש כי הם קיצוניים,
אלוהים לא ביקש מאף אחד לעשות שום דבר מזה.
עצם ההתערבות של ההומופובים על היצירה שלו זה חטא
^רבנים לא אנסו, אנשים שהתחזו לרבנים אנסו כמו ברלנד ואגב שתדע שהתורה מתייחסת בחומרה לשוכב עם זכר (מוות) ולאונס פחות (קנס)
לא יודע מי נקרא אצלך רב הרב חיים קניבסקי והרב עובדיה והרב אדלשטיין והרב שלום כהן ועוד מלא לא יצא עלהים שום שם רע
לא יודע מי נקרא אצלך רב הרב חיים קניבסקי והרב עובדיה והרב אדלשטיין והרב שלום כהן ועוד מלא לא יצא עלהים שום שם רע
^^קודם כל אין איסור בלהיות לסבי מן התורה אלא רק נאמר שזה מעשה מצריים (וגם זה מדבר על נשים שמעבירות זרע) ולגבי חובה לסקול אין היום את זה כי צריך לפי התורה בית דין של 23 וכבר 2000 שנה שאין לאף אחד סמכות לעשות את זה
שואל השאלה : מה פירוש? אם התורה אומרת דרך ארץ קדמה לתורה ויש גם באותה תורה חוקים אז בהכרח שהיא לא דיברה על דרך ארץ כזה אלא על דברים מותרים כמו לקום לפני זקן או לא לדבר בעזות לרבנים וחכמים לעזור וכו
אני בחיים לא אבין את זה^,
הם עוברים על החטא הכי גדול שיש,
והעיקר הם מנסים לתקן אותנו
שיתקנו קודם כל את עצמם.
הם עוברים על החטא הכי גדול שיש,
והעיקר הם מנסים לתקן אותנו
שיתקנו קודם כל את עצמם.
שואל השאלה:
כן זה מייחס מוות? אז מה זה דרך ארץ קדמה לתורה? אין הגיון במה שכתבת^
כן זה מייחס מוות? אז מה זה דרך ארץ קדמה לתורה? אין הגיון במה שכתבת^
אנונימית
מיניברוריה^
חרדים כאן פנו אליי בפרטי ואומרים לי שחובה לסקול אותי על היותי לסבית ולא שומרת שבת.
חרדים כאן פנו אליי בפרטי ואומרים לי שחובה לסקול אותי על היותי לסבית ולא שומרת שבת.
איך הומופוביה סותרת דרך ארץ?
זה תלוי אם אתה שונא את האנשים בקהילה הגאה או את התנועה עצמה.
זה תלוי אם אתה שונא את האנשים בקהילה הגאה או את התנועה עצמה.
לדעתי לא פייר לשאול שאלה כזו בשבת
אין פה את הצד השני
אין פה את הצד השני
שואל השאלה:
יואו נכון^ עכשיו קלטתי
יואו נכון^ עכשיו קלטתי
אנונימית
צודקת מאוד לגבי הומופובים
לגבי הרבנים הדוחים האלה זאת כבר בעיה אחרת כנראה, לרבנים יש כוח, אנשים מקשיבים להם ואז לחלקם הכוח עולה לראש, וזה אף פעם לא גורם לדברים טובים...
לגבי הרבנים הדוחים האלה זאת כבר בעיה אחרת כנראה, לרבנים יש כוח, אנשים מקשיבים להם ואז לחלקם הכוח עולה לראש, וזה אף פעם לא גורם לדברים טובים...
דתיים שאונסים או מכים הם לא דתיים אמיתיים.
דתיים אמיתיים אוהבים גם הומואים, הם פשוט לא אוהבים את המעשים.
זה כמו שהם יאהבו אתאיסט באשר האדם שהוא אבל לא את האתאיזם.
דתיים אמיתיים אוהבים גם הומואים, הם פשוט לא אוהבים את המעשים.
זה כמו שהם יאהבו אתאיסט באשר האדם שהוא אבל לא את האתאיזם.
לצערי הדת נוגדת את העקרונות שלה ולרוב ישתמשו בה בשביל להפיץ שנאה, שזה מאוד חבל כי הרעיון של הדת הוא כלכך טוב וטהור וזה עצוב שהמון אנשים הורסים את זה. מי שרוצה ללכת לפי הדת צריך להתחיל בלאהוב את כולם, לא משנה מה הרקע הדתי/גזעי/מיני/מגדרי/נטייה מינית שלהם.
^פאקינג אחד לאחד, צודקת כל כך!!! :)
כאדם דתי, אני יכול לומר ממקור ראשון שהשנאה לקהילת הלהט"ב במרחב הדתי כל כך גדולה שזה גורם לי להרגיש חולה. עלק "ואהבת לרעך כמוך" שזה אחד הפסוקים הכי חשובים, ברגע שמישהו יצא מהארון כולך מנתקים קשר אם הוא לא הולך ישר לטיפולי המרה, ואפילו שומעים אנשים אומרים שהם מקווים שהיוצאים מהארון יתנו יד בחייהם, רק כמובן שהם לא אומרים את זה ליד אף אחד עם דעות נורמליות...
אנונימי
רוב הדתיים הומופובים כי זה נוגד לתורה לצאת עם אותו המין.
הרבה דתיים סתם אומרים מילים מספר במקום להתפלל מסידור.
הרבה דתיים שוכחים מכל הערכים שהתנך מלמד. זה באמת עצוב
הרבה דתיים שוכחים מכל הערכים שהתנך מלמד. זה באמת עצוב
יש פה הכללה מאוד גדולה.
בתור דתלש שלמד בישיבה תיכונית לא כולם הומופובים אצלנו הדעה הרובחת של הרבנים גם שלא היו שולחים לטיפול המרה והיו מקבלים את הילד כמו שהוא ואף אחד מהרבנים הילדה שלו יצאה מהארון ויצאה בשאלה ומקבל אותה כמו שהיא
ותיקון קטן אין איסור להיות הומו מהתורה האיסור הוא חיי המין שלהם וגם התורה לא אוסרת להקים משפחה חד מינית
לגביי חרידים זה כבר עניין אחר לגמרי והם חיים בתוך בועה משלהם.
בתור דתלש שלמד בישיבה תיכונית לא כולם הומופובים אצלנו הדעה הרובחת של הרבנים גם שלא היו שולחים לטיפול המרה והיו מקבלים את הילד כמו שהוא ואף אחד מהרבנים הילדה שלו יצאה מהארון ויצאה בשאלה ומקבל אותה כמו שהיא
ותיקון קטן אין איסור להיות הומו מהתורה האיסור הוא חיי המין שלהם וגם התורה לא אוסרת להקים משפחה חד מינית
לגביי חרידים זה כבר עניין אחר לגמרי והם חיים בתוך בועה משלהם.
אנונימי
אפאס נראה לך שזה הגיוני מה שכתבת שלהיות הומו זה יותר גרוע מלאנוס?!
אנונימית
שואל השאלה:
לא הייתה כאן שום הכללה ליטרלי כתבתי "הרוב" ^
לא הייתה כאן שום הכללה ליטרלי כתבתי "הרוב" ^
אנונימית
הי מה קשור זאת לא הומופוביה זה פשוט עבירה מפורשת על התורה מי שלא מאמין הנה מקור (ויקרא פרק י"ח פסוק כ"ב)
^^וואו זה מזעזע.
טיפולי המרה ברוב המקרים כוללים הטרדה ומובילים להפרעות נפשיות ובחלק מהמקרים לסיום חיי המטופלים על ידם.
עצוב לי שזה החינוך בחברה הדתית.
טיפולי המרה ברוב המקרים כוללים הטרדה ומובילים להפרעות נפשיות ובחלק מהמקרים לסיום חיי המטופלים על ידם.
עצוב לי שזה החינוך בחברה הדתית.
נראה לי שהשאלה לא הוגנת כי אין פה אנשים דתיים-חרדיים בשביל למשמוע מה הם חושבים
ולאנונימי שאמר שהוא "אדם דתי" איך אתה דתי אם נחנסה שבת ממזמן?!
ולגבי השאלה של השואל השאלה חרדים -דתיים האם כביכול הומופובים כי רשום בתורה במפורש שמשכב זכר זה חטאה אבל זה לא אומר שהם שונאים ההומאים הם פשוט לא אוהבים את מה שהם עושים ואת הדרך חיים שלהם כי זה נוגד את התורה וזה חטא כביכול.
ולאנונימי שאמר שהוא "אדם דתי" איך אתה דתי אם נחנסה שבת ממזמן?!
ולגבי השאלה של השואל השאלה חרדים -דתיים האם כביכול הומופובים כי רשום בתורה במפורש שמשכב זכר זה חטאה אבל זה לא אומר שהם שונאים ההומאים הם פשוט לא אוהבים את מה שהם עושים ואת הדרך חיים שלהם כי זה נוגד את התורה וזה חטא כביכול.
אנונימי
ככ מסכימה!!!! כאילו מהה למה מפריע להם משכב זכר בדוק הם מביאים ביד וזה זרע לבטלה ובדוק הם לא מושלמים אז שיסתמו וכאילו באמת די נמאס לי מכל האנשים האלה שדוחפים תאף שלהם לצלחת לאיך להתלבש למי לאהוב. שכל אחד יעשה מה שטוב לו כל עוד זה לא פוגע באף אחד!
אנונימית
דתיים -וחרדים לא עושים ביד בגלל זה הם לא מסתכלים על בחורות שהם לא הנשים שלהם כי לעורר משהו!
וכבר הסברתי כבר שהם הומופובים בגלל שבתורה רושם שאסור כי זה חטא! ומן הסתם שהם לא מושלמים ועושים מקיימים את כל המצוות אבל יש להם את השאיפה לקיים את כולם
וכבר הסברתי כבר שהם הומופובים בגלל שבתורה רושם שאסור כי זה חטא! ומן הסתם שהם לא מושלמים ועושים מקיימים את כל המצוות אבל יש להם את השאיפה לקיים את כולם
אנונימי
כל האנשים פה בתגובות מדברים על תורה אמיתית ועל דרך ארץ בזמן שהם לא למדו תורה דקה בחיים שלהם חוץ מרמת יסודי בסיסית. חאלס עם הצביעות
"הומופוביה היא שנאת חינם" כל אחד פה נהיה פוסק הלכה
"ברוסווין" וואיי צודק סוף סוף מישהו אמר את זה
אנונימי
אתם מערבבים בין מידות ותכונות
לבין אידיאולוגיה ויישום שלה
כל סוג של תכונה יכול להשתלב עם כל אידיאולוגיה
גם אדם מתורבת ומנומס עם דרך ארץ יהיו אנשים מסוימים שאליהם הוא יכול להתנהג הכי דוחה, מבחינתו זה בצדק, הם פושעים רוצחים או כל דבר אחר, וזה מגיע להם.
תלמדו כבר לעשות את ההפרדה הזאת, אף אחד לא אמור לוותר על האידיאולוגיה שלו בגלל דרך ארץ, זה לא סותר בכלל.
הדרך ארץ והתכונות מתבטאות בתוך גבולות האידיאולוגיה ודרך החיים של כל אחד.
אז הדרך ארץ שלכם זה לא דרך ארץ של דתיים
הדרך ארץ שלכם זה לקבל את כולם ואת כל הבחירות של כל אחד בגבולות החוק.
הדרך ארץ של הדתיים זה לקבל את כולם ואת כל הבחירות של כל אחד *בגבולות חוקי התורה*
לבין אידיאולוגיה ויישום שלה
כל סוג של תכונה יכול להשתלב עם כל אידיאולוגיה
גם אדם מתורבת ומנומס עם דרך ארץ יהיו אנשים מסוימים שאליהם הוא יכול להתנהג הכי דוחה, מבחינתו זה בצדק, הם פושעים רוצחים או כל דבר אחר, וזה מגיע להם.
תלמדו כבר לעשות את ההפרדה הזאת, אף אחד לא אמור לוותר על האידיאולוגיה שלו בגלל דרך ארץ, זה לא סותר בכלל.
הדרך ארץ והתכונות מתבטאות בתוך גבולות האידיאולוגיה ודרך החיים של כל אחד.
אז הדרך ארץ שלכם זה לא דרך ארץ של דתיים
הדרך ארץ שלכם זה לקבל את כולם ואת כל הבחירות של כל אחד בגבולות החוק.
הדרך ארץ של הדתיים זה לקבל את כולם ואת כל הבחירות של כל אחד *בגבולות חוקי התורה*
כי זו לא דרך ארץ. דתיים לא רוצים לסקול הומואים אבל אין סיבה שלא יאהבו אותם מפני שהדת אוסרת את זה. ועל זה שהרבה רבנים אונסים זה פשוט מטומטם וחסר ביסוס.
אני אוהבת את האנשים בתגובות
אנונימית
כל עוד לא פוגעים בלהטב אלא נגד המעשים שלהם איפה את רואה פה חוסר ארץ דרך? זה כמו שאני נגד זה שיחללו שבת זה אומר שאני שונא את האנשים? ממש לא
"רבנים" שאונסים הם לא רבנים
דרך אגב יש עוד משפט "אם אין תורה - אין דרך ארץ, אם אין דרך ארץ - אין תורה"
"רבנים" שאונסים הם לא רבנים
דרך אגב יש עוד משפט "אם אין תורה - אין דרך ארץ, אם אין דרך ארץ - אין תורה"
לאנונימי ששאל למעלה, אני אדם דתי בתהליכי יציאה בשאלה.
כל הדברים שכתבתי אני חוויתי בישיבה דתית שאני עדיין לומד בה, וחשוב שיבינו שזה באמת קורה ולא סתם השערות.
ומבחינת כל מי שאני מכיר אני עדיין דתי, כי עדיין לא יצאתי בשאלה...
אז תגדיר את זה איך שבא לך, דתי, דתל"ש בסתר או מה שאתה רוצה.
כל הדברים שכתבתי אני חוויתי בישיבה דתית שאני עדיין לומד בה, וחשוב שיבינו שזה באמת קורה ולא סתם השערות.
ומבחינת כל מי שאני מכיר אני עדיין דתי, כי עדיין לא יצאתי בשאלה...
אז תגדיר את זה איך שבא לך, דתי, דתל"ש בסתר או מה שאתה רוצה.
אנונימי
רבנים שאנסו בנות בין אם מהמשפחה שלהם ובין אם לא הם לא רבנים הם זבל של בני אדם ומגיע להם למות
אפילו לא קראתי את ההמשך של השאלה שלך סליחה
אבל אם הבנתי מה את שואלת, אני מאמינה שצריך לכבד ולהעריך בן אדם בלי קשר לדת צבע מין וכו'
אפילו לא קראתי את ההמשך של השאלה שלך סליחה
אבל אם הבנתי מה את שואלת, אני מאמינה שצריך לכבד ולהעריך בן אדם בלי קשר לדת צבע מין וכו'
דרך ארץ זה לתמוך בדבר שנוגד את כל הערכים שלך? ממתי?
דרך ארץ זה אומר לא להרביץ להם ברחוב לדוגמא.
ומי שאונס אינו רב אלא רשע
דרך ארץ זה אומר לא להרביץ להם ברחוב לדוגמא.
ומי שאונס אינו רב אלא רשע