10 תשובות
כן, כדאי.
ניגנת על תופים בעבר ? כאילו כמו שאת מנגנים עם גיטרה כמה זמן ביום/שבוע? אם כן, אז כן תקני.
אם לא, אז תחכי כי את לא בטוחה אם בכלל תאהבי את זה
יואואו כןכןכן
כן אני מנגנת בתופים וזה כיף רצח
שואל השאלה:
^^^לחברה שלי יש תופים והיא לימדה אותי כמה מקצבים וזה היה ממש מגניב
אנונימית
כןן זה חלום
Lsp
אם את יודעת איך לעשות וידעת שתעשי בזה תיקני אבל משהו לא יקר בנתיים עד שתחליטי שאת רוצה להמשיך
שואל השאלה:
לקנות קודם פד אימון?
אנונימית