11 תשובות
תמיד מותר לדמיין
מוקדם אבל זה בסדר זה לא שהן רוצוצ להתחתן עכשיו
זה מוקדם
תתעלמי מזה שאני בת 12 :)
זה לגיטימי אצל בנות
שואל השאלה:
חרדיות?
אנונימית
חרדיות עוד יותר
שואל השאלה:
מה עוד יותר?
אנונימית
שאצל חרדיות בכלל זה לגיטימי בגיל הזה
שואל השאלה:
למה?? מה הקשר
אנונימית
אני בא מבית כזה מגיל 0 כבר חושבים על החתונה הן אוהבות להתחפש לכלות
ובכל הביצפר אומרים להם אל תעשו ככה וככה כי אחר כך תקבלו חתן לא טוב וכו'
שואל השאלה:
מה הקשר אבל הן מתחפשות רק בכתה א' לכלות זה לא קשורר, חברות שלי מדברות על בולבולים של בנים חולות נפש!!!!!!!!
אנונימית