4 תשובות
אני עורך בוידאו סטאר פרו ( עולה כסף+רק לאייפון, אבל יש גישה חינמית בלי הפרו)
יש capcut מצוינת
אפטר אפקט רק למחשב וזה עולה כסף..
קאפ קאט
אפשר לפרוץ לאפטר אפקטס וזה ממש קל-מחשב
יש גם את אייליט מושן-טלפון
וידאו סטאר- טלפון
ו-vegas pro שזה מחשב גם
זה עולה כסף וזה לא בחנות אפליקציות