13 תשובות
זה את שרצית לרדת במשקל?
יכול להיות מאוד
מאחל לך בהצלחה
שואל השאלה:
לא
ותודה
אנונימית
את יכולה
אבל את יודעת שאת בתת משקל ואת צריכה לעלות 7+ קילו כן?
כן
אנונימי
מה מה אנשים מטומטמים מה אתם שמים לי מינוס היא ליטרלי בתת משקל מה אתם רוצים
הגובה מצוין.
אם ישנם קימורים, ומתוך המשקל שציינת אני מנחשת שאין הרבה (שזה בסדר, רק לא לכל סוג של דוגמנות), מניחה שירצו אותך.
גם... את רוצה להיות דוגמנית מסלול או קטלוג? זה שונה..
וכדאי שתעלי קצת במשקל... זה לא בריא...
אישית אני גם במאבק עליה במשקל (45 קילו גובה 1.62), אז אני איתך בזה, סיסטר.
שואל השאלה:
מה זה קימורים
אנונימית
שואל השאלה:
45 זה סבבה לגמרי ל 1.62 אחותי
אנונימית
שואל השאלה:
אני רוצה קטלוג
אני לא בגובה למסלול
אנונימית
דבר ראשון, 45 זה אולי לא הכי נורא כשזה יציב. אני יורדת ויורדת במשקל ולא מצליחה להעלות:(

קימורים הכוונה לצורת שעון חול. ירכיים רחבות יותר מהמותן בכ 30 סמ וחזה עם נוכחות.

את כמעט בגובה למסלול, 5 סמ פחות וזה לא הכי קריטי.
קטלוג את בטוח יכולה:)

בהצלחה:) אולי נתראה בצילומים...