6 תשובות
מתה עליה
האהובה עליי שם
הייתי איתה בטירונות (לא שהכרתי אותה) אבל היא הייתה עם הרבה חברים אז כנראה היא בן אדם נחמד..
אנונימי
בתעודת זהות שלה (אם ככה קוראים לזה) היא הייתה חמודה, כרגע כשהיא בבית לא ממש מתלהבת עליה אבל נראה, היא נראת חמודה סהכ
אני לא מתחברת אלייה בכלל כרגע , היא יודעת שיש לרוי חברה ומפלרטטת איתו כמו מטומטמת ומשווה איתו ידיים ואומרת איזה פיצית אני
לא הבנתי למה אוהבים אותה מבלי להכיר אותה רק על פי הסיפור חיים שלה
^ בדיוק סתיו המלכה