10 תשובות
איכ לא
איכס מה? ולא
לאא זה נשמע נוראא
שואל השאלה:
ניסית?^
לא אבל זה גם לא נשמע שזה יעבוד ביחד
כן זה ממש טעים
אני שמה סוכר
אבא שלי הכין את זה לאמא שלי בדייט שלהם
בתור סתלבט
לא חשבתי שזה באמת אכיל
אנונימית
עלק מלח אני בוכה אין קשר בין ענבים וחביתה אבל אם זה מה שאתה אוהב בתיאבון
@#%