תשובה אחת
"עברתי את הרגעים הכי קשים שלי לבד תסלחו לי אם אני מתנהג כאילו אני לא צריך אף אחד"
"למה באסלה אנחנו תמיד לבד, כי תמיד כשהחרא מגיע נשארים לבד"
"למה באסלה אנחנו תמיד לבד, כי תמיד כשהחרא מגיע נשארים לבד"
באותו הנושא: