4 תשובות
מקבלים תעודת בגרות, שמחים והולכים הביתה
כלום
יש לכם טקס על זה? יש בכלל דבר כזה? לנו פשוט צריך להגיע לבית ספר אחרי שנה לקחת מהמזכירה
שמחים
באותו הנושא: