8 תשובות
ברור
אני אמנם לא בת, אבל אפשר להבין את הכעס שלך, אני אישית לא חושב שהוא צריך לעשות את זה ליידך או לעשות את זה בכלל
לא, את קנאית מגעילה
שואל השאלה:
אוף אבל זה מעצבן
כאילו אני מבינה חיבוקי צד כאלה אבל לחבק בשתי ידיים וממש להיצמד זה כבר מעמבן
אנונימית
פחח נראה את חבר שלי מחבק ככה מישהי, לא מכבד בעליל
אבל לא אמרתי לו עלזה משהו בחיים יש לו את ההבנה הזאת לבד, אני וידיד טוב שלי מתחבקים קצר, לא צריך להגזים יש לי את חבר שלי בשביל זה
וגם כמובן את חברות שלי והמשפחה
אנונימית
שואל השאלה:
לא כאילו באמת לא אכפת לי שהוא מתחבק ככה קצר בצד אבל ממש חיבוק עם שתי ידיים ועוד להיצמד? זה ממש מעצבן אותי לפעמים
אנונימית
זה מה שאני אומרתת, קצר אין בעיה גם אני מחבקת קצר
אבל לא להמרח מוגזם, אין שוב סיבה שחיבוק עם מישהי אחרת ימשך יותר משתי שניות
אנונימית