12 תשובות
אני גרה בבלוד-רמלה ויש פה חמולות של בוכרים חחח
רמלהה!
רמלה..
אני בוכרי ואני רמלאי יש בעיות
חחח אני בוכרית ואני מרמלה
לגבי תל אביב אין לי מושג אבל ברמלה יש לא מעט..
בדרום תל אביב אין רוב של בוכרים, ממש לא... ברמלה באמת יש הרבה. יש הרבה גם בחולון, בשדרות וגם במנהטן בניו יורק (חח אני רצינית)
גם אני בוכרי ✌
וחוץ מזה אני גם מרמלה ויש פה מלא בוכרים
לגבי ת"א לא יודע
וחוץ מזה אני גם מרמלה ויש פה מלא בוכרים
לגבי ת"א לא יודע
חהחה ברור שרמלה (:
ברור שברמלה.
למרות שיש הרבה גם בחולון, ובתל אביב.
אני בוכרית ואני מרמלה.
למרות שיש הרבה גם בחולון, ובתל אביב.
אני בוכרית ואני מרמלה.
חחח אני בוכרי ורמלאי
די השתלטנו פה על העיר...
די השתלטנו פה על העיר...
אני בוכרית ואני מתל אביב
אנונימית
באותו הנושא: