7 תשובות
דבר ראשון הן נדירות
ולשאלתך אולי לא לקחת במידה נכונה. אבל לרוב זה תמיד ככה בנעליים חדשות וככל שתשימי אותן יותר זה יסתדר
ולשאלתך אולי לא לקחת במידה נכונה. אבל לרוב זה תמיד ככה בנעליים חדשות וככל שתשימי אותן יותר זה יסתדר
שואל השאלה:
תאמת שזה כן מרגיש לי במידה פשוט איפה שסימנתי מכאיב לי
תאמת שזה כן מרגיש לי במידה פשוט איפה שסימנתי מכאיב לי
אנונימית
זה בהתחלה ככה עם נעל חדשה עם הזמן את תתרגלו ולא יכאב לך ואם יש פצע תשימי פלסטר מאחורה
גרביים גבוהות יותר
צריך פשוט לחכות שהנעל תתאים את עצמה לרגל שלך. כאילו לצורכ
לא הבנתי את השאלה תפני אליי בפרטי אני מבין בנעליים
אולי פשוט צריך להתרגל לנעל