19 תשובות
גברים
גברים וזה עובדה
נכון יש נשים יותר חזקות אבל בממוצע גברים
זה פשוט בגלל שככה זה ביולוגית גם אם גבר ואישה יתאמנו אותו דבר הם אומנם יגדילו את מסת השריר באותה מידה אבל לגבר יהיה יותר מסת שריר פשוט בגלל שגברים נולדים עם יותר מסת שריר.
ופמיניסטיות יקרות (לא אומר שכל הפמניסטיות אומרות את זה אל תכעסו עלי) פמיניזם זה שוויון זכויות בין גברים לנשים (שדרך אגב אני מאוד תומך) לא להתכחש לעובדות
משום מה גברים
פיזית גברים אבל זה גם תלוי, נגיד אם יביאו מישהו שמן נגד מישהי שמתאמנת קבוע אז מן הסתם האישה תנצח
מבחינה פיזיולוגית הרוב גברים אבל יש המון נשים שהרבה יותר חזקות מגברים
^^שומן לא קשור לכוח
האנשים הכי חזקים בעולם הם שמנים
וגם בדיוק באותה נקודה יש גם מבחינה מנטלית הרוב נשים אבל משום מה יש גברים שיהיו יותר חזקים מנטלית מנשית
גברים.
גברים יותר חזקים כדי להגן על האישה.
אנונימית
^^^^ לא מדברת עלזה , התכוונתי שמן לא שמן שמתאמן יש הבדל
ביולוגית גברים
גברים
כמעט תמיד גברים, לא חושב שיש ויכוח
אני
.......
גברים
איזו פמיניסטית לעזאזל תגיד שגברים ונשים חזקים באותה מידה בממוצע?
הטענה של פמיניסטיות היא שנשים יכולות להגיע לחוזק גברי, לא שהם חזקים באותה מידה.
זו התמקדות כל כך חסרת טעם בשיח הפמיניסטי לדעתי. יש שאלות שחשוב יותר לשאול. לא ברור לי מה המטרה של השאלה הזאת מלחתחילה.
גברים
יש יוצאי דופן כמובן קיימות נשים יותר חזקות פיזית מגברים מסוימים אבל לרוב גברים יותר חזקים ככה זה הטבע
גברים טבל כמובן שגם יש גם נשים יותר חזקות מגברים זה פשוט ממוצע
גברים
גברים