8 תשובות
הם לא חייבים, וזאת באמת השקעה ענקית. אבל ככה לפחות הם מתחברים למה שהם שרים וזה בא מהלב, לא סתם מילים מנותקות. שזו יצירה אישית שלהם.
לא חייב שזמר יכתוב את השירים שלו, אבל אני אישית מתחברת יותר לזמרים ששרים שירים שלהם או שירים של הלהקות שלהם, זה מרגיש יותר אותנטי.
כי זה מעלה מהערך שלהם
לכל אחד יכול להיות קול יפה, אבל לדעתי מה שהופך אומן לבאמת מוכשר זה הכתיבה של השיר
פרינס למשל גם כתב גם שר וגם היה רוקד, הוא היה אומן מטורף ובאסה שמלא מהזמרים לרוב לא כותבים לעצמם
לכל אחד יכול להיות קול יפה, אבל לדעתי מה שהופך אומן לבאמת מוכשר זה הכתיבה של השיר
פרינס למשל גם כתב גם שר וגם היה רוקד, הוא היה אומן מטורף ובאסה שמלא מהזמרים לרוב לא כותבים לעצמם
שואל השאלה:
^לא חושבת שלכל אחד יכול להיות קול יפה במיוחד
וגם אם כן, זה דורש המון השקעה לשמור עליו ולפתח אותו.
העבודה של זמר היא לשיר ולהופיע, בהגדרה- זה כל מה שזמר צריך לעשות.
שימי לב שאני בכוונה מדברת על זמרים ולא על אמנים, כי זה כבר משהו אחר ובמקרה הזה אני מסכימה איתך.
יש הרבה זמרים עם קול מדהים, שלא יודעים לכתוב שירים מעניינים, כי אין להם זמן ללמוד איך לעשות את זה כי הם עסוקים בהקלטות בהופעות אז הם אולי מנגנים טיפה בגיטרה או בפסנתר אבל לא משהו מורכב מדי, וזה לא מוריד מהם בשום צורה לדעתי.
^לא חושבת שלכל אחד יכול להיות קול יפה במיוחד
וגם אם כן, זה דורש המון השקעה לשמור עליו ולפתח אותו.
העבודה של זמר היא לשיר ולהופיע, בהגדרה- זה כל מה שזמר צריך לעשות.
שימי לב שאני בכוונה מדברת על זמרים ולא על אמנים, כי זה כבר משהו אחר ובמקרה הזה אני מסכימה איתך.
יש הרבה זמרים עם קול מדהים, שלא יודעים לכתוב שירים מעניינים, כי אין להם זמן ללמוד איך לעשות את זה כי הם עסוקים בהקלטות בהופעות אז הם אולי מנגנים טיפה בגיטרה או בפסנתר אבל לא משהו מורכב מדי, וזה לא מוריד מהם בשום צורה לדעתי.
אנונימית
ברור שיש זמרים עם קול מדהים וזה דורש השקעה, אבל זמר שעושה יותר מרק לשיר את מה שמכתיבים לו, גם אם הוא שר הכי מדהים שיש, פחות שווה לדעתי מזמר שיש לו חלק בכתיבה
זה לא חובה.. אבל לי אישית זה חשוב ואני אעריך יותר את הזמר על זה, כנראה שמלכתחילה אתחבר בעיקר לזמרים שכתבו את השירים שלהם בעצמם כי זה מרגיש כנה ואמיתי יותר, שהמילים או המסר שהם רצו להכניס בשיר בא מהם.
אעריך אותם יותר.
אעריך אותם יותר.
בימינו לשיר טוב זה לא בהכרח נחוץ כדי להכין מוזיקה שנשמעת טוב בעידן הדיגיטלי יש דברים כמו autotune שמשנים את השירה של הזמר. אם זמרים טוענים שהם כתבו שירים אבל יש להם מפיק שעשה את זה בשבילם אז הם משקרים למעריצים...
שואל השאלה:
אוטוטיון זה לא רע
אבל אם משתמשים בזה ברמה מוגזמת זה מוריד מהיופי של הקול
אלא אם זה ממש בהגזמה בשביל הקטע האומנותי
אוטוטיון זה לא רע
אבל אם משתמשים בזה ברמה מוגזמת זה מוריד מהיופי של הקול
אלא אם זה ממש בהגזמה בשביל הקטע האומנותי
אנונימית
באותו הנושא: