7 תשובות
בול
שואל השאלה:
מידה מעל לא יהיה גדול מידי או שזה יהיה עם קצת רווח וטוב?
מידה מעל לא יהיה גדול מידי או שזה יהיה עם קצת רווח וטוב?
אנונימית
את שלי קניתי מידה מעל
שואל השאלה:
ואיך זה?^
ואיך זה?^
אנונימית
זה סבבה ממש וזה גם יותר נוח
שואל השאלה:
אז לקנות מידה מעל?
אז לקנות מידה מעל?
אנונימית
אפשר להגדיל ולהקטין את הרצועה של הלמעלה אז זה לא ככ משנה אם זה קצת גדול
באותו הנושא: