5 תשובות
אני אני אני אני ואע כן אני ^^
ארפייב זה פוראבר עד הקבר ומאברר
והם באים לישראל ואני הולכת לפגוש אותם אומאגד אוויר אוויר
ארפייב זה פוראבר עד הקבר ומאברר
והם באים לישראל ואני הולכת לפגוש אותם אומאגד אוויר אוויר
שואל השאלה:
גם אני הולכת להופעה!:)
גם אני הולכת להופעה!:)
שואל השאלה:
:) לדעתי הוא שר מדהים ויש לו שיער יפה:3
:) לדעתי הוא שר מדהים ויש לו שיער יפה:3
כן הוא כזה חתיך 3>
אני לא ממש מעריצה אבל היה לי קראש לא קטן עליו בתחילת אוסטין ואלי ואני גם אוהבת את הגרסאות האקוסטיות של r5
באותו הנושא: