5 תשובות
אני אני אני אני ואע כן אני ^^
ארפייב זה פוראבר עד הקבר ומאברר
והם באים לישראל ואני הולכת לפגוש אותם אומאגד אוויר אוויר
שואל השאלה:
גם אני הולכת להופעה!:)
שואל השאלה:
:) לדעתי הוא שר מדהים ויש לו שיער יפה:3
כן הוא כזה חתיך 3>
אני לא ממש מעריצה אבל היה לי קראש לא קטן עליו בתחילת אוסטין ואלי ואני גם אוהבת את הגרסאות האקוסטיות של r5