8 תשובות
כן יואו חלוםם
הגיוני כן אבל לא מומלץ..
וחוץ מזה אני חושבת שאי אפשר לטוס בלי מבוגר שהוא 16+
לא זה קטן מדי ומסוכן
אם זה עם ליווי הורים אז אולי כן, אבל לבד ממש לא
אההם תלוי לאיפה ולכמה זמן אבל בכללי אם אתן נזהרות אז הכל אמור להיות בסדר
ממולץ עם ליווי של הורה אחד לפחות או אח גדול כדי לא להסתבך זה יכול להיות מסוכן
אנונימית
שואל השאלה:
איך נסתבך זה כמו להסתובב בישראל
אנונימית
איך זה כמו להסתובב בישראל? אתן תיירות אתן בהנחה שאתן לא יודעות את השפה,שפה זרה?
אתן רק בנות ואתן קטינות מה יקרה אם יחטפו אתכן? אתן הרי בחול ותיירות.
יכולים לאנוס אחת מכן או את כולכן באונס קבוצתי.(לא חסרים סיפורים)
אתן יכולות לטעוצת בדרך ולהסתבך
אז כן עדיף שתהיו עם אח גדול או מבןגר אחראי.
אנונימית