2 תשובות
גם אני מלא קיבלתי נכשל התעודה שלי בממוצע של סוף שנה של התעודות אני מקבלת 40 המצב שלי לא טוב אבל אני כבר די באמת לא מצליחה וזה סתם מתסבך את הראש שלי אני לא לוקחת מורה פרטית זה פשוט לא שווה גם תכסף כי אנחנו שוכחים הכל מאז ואולי יש לך מורה שהיא לא טובה
היי, מבאס לשמוע, אבל, אין מה לחשוב פה על בזבוז כסף ואכזבה וכאלה, אלא לחשוב איך כן אפשר להשתפר.
אז מורה פרטי זה מהמם, אפשר אפילו ללמוד מהאינטרנט, אבל לפני הכל את צריכה להבין מאיפה התחלת לאבד את המורה, וזה יכול לקרות כמובן גם בשנים קודמות.
את צריכה להבין שמתמטיקה זה נושא שהכל נבנה אחד על השני ואם את מפספסת משו, יהיה לך קשה מאוד להבין את הנושאים שלומדים אחרי.
אז תביני מאיפה התחלת לאבד אותם, תתחילי ללמוד את הנושאים האלה ותמשיכי.
מבטיחה לך שרק ככה את תצליחי, זה וכמובן לתרגל המון.
מקווה שהצלחתי לעזור, בהצלחה!