5 תשובות
תיקחי יום חופש
בטוח שיש לך
שואל השאלה:
יש לי.... אבל אי אפשר לקחת יום חופש בדקה ה90 . ואני גם דופקת את מי שאיתי במשמרת. ולא באלי אבל באמת קשה לי אוף
אנונימית
אני מבין.
אין דרך שתוכלי לקצר את יום העבודה?
ולהחליף משמרות עם מישהי עוד מעט?
תנסי להיות בגידה חיובית שיעבור יום טוב וקליל ושהכל בסדר
את עובדת בשביל להנות אחר כך
יהיה בסדר
הייתה לי תקופה כזאת רק אם בית ספר, שמעי בסוף עבודה זה אחריות וגם מעבודה את מרוויחה כסף אז שווה ללכת, אם קשה לך ואת חושבת שחופש של יום יעזור לך להירגע תקחי חופש של יום כדי להתאוורר אבל אם את חושבת שזה לא יעזור אז פשוט אין מה לעשות לכי לישון מוקדם שיהיה לך אנרגיות ותעשי את היום הכי מושלם שיש עד שאת מגיע לעבודה כאילו אולי תתקלחי לפניי, תשתי שייק או תאכלי משהו טעים פשוט כל דבר שיעשה לך מצב רוח ויהיה בסדר
באותו הנושא: