12 תשובות
ניתק סתם כך?
למה הוא ניתק איתך קשר?
מפגר
לא שווה אותך
טמבל גמור
הפסיד
פחדן
מגיע לך טוב יותר
ואני פה איתך אם תרצי לפרוק❤
בעיה שלו סתם חי בסרט
ואם את רוצה להכיר אותי אני אשמח
שואל השאלה:
יש לו סיבה אבל זה לא קשור
אנונימית
רוצה להכיר ?
חבל הפסיד.
אם בא לך לדבר אז חופשי אשמח לעזור!
חיימשלי אל תבכי בגללו
אני לא יודעת מה הסיבה אבל פשוט אל תתייחסי אם הוא לא רוצה לא צריך יאללה
בעיה שלו סתם אפס
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם פה ממש עזרתם לי
אנונימית
בכיף!
מחר יום חדש תקומי חזקה יותר! הפסד שלו!
יפה שלי הכל בסדר אנשים באים והולכים ואין לך איך לשנות את זה , מי שבוחר לצאת לך מהחיים זה בחירת שלו וכנראה שעדיף לך שאנשים כאלה לא יהיה לך בחיים , תאמיני לי שבסוף הכל עובר