32 תשובות
אממ לא...
א לא
גילוי עריות מישהו
לא
לא.
בבקשה לא
אנונימית
לא... זה עושה בעיות! ממש לא!
שואל השאלה:
נשתמש באמצעי מניעה מן הסתם...
נשתמש באמצעי מניעה מן הסתם...
אנונימי
לא זה משפחה קרובה מדי
^^מה זה קשור?!
^^^עדיין... טוב מה שאתם רוצים... אולי זה יעזור לה להרגיש איך זה... טוב לא יודעת. אני אומרת לא
אתם תתחרטו על זה. אל.
דמיין גם אם מישהו מהמשפחה יגלה
דמיין גם אם מישהו מהמשפחה יגלה
אנונימית
^נכון!
בטח
ממש לא
...
...
שואל השאלה:
פעם היה בסדר ואפילו נהוג (אני אישית מכיר)
פעם היה בסדר ואפילו נהוג (אני אישית מכיר)
אנונימי
פעם זה לא עכשיו
אנונימית
כן אם אתם לא רוצים ילד.. וזה סתם סטוץ כזה
מזה לא
השאלה אם היא רוצה..
זה חלום של כל אחד נראה לי..
כולם מקנאים בך. תעשה מה שבא לך אח..
כולם מקנאים בך. תעשה מה שבא לך אח..
אנונימי
אם אתה שואל מבחינת יהדות זה לא נחשב גילוי עריות
זה סתם נשמע לי מוזר...היכ לעולם תישאר המשפחה שלך
זה סתם נשמע לי מוזר...היכ לעולם תישאר המשפחה שלך
אנונימית
דודים דודים במיטה שוכחים
אנונימית
כן לך על זה
ממש ממש לא
אם זה בת דודה אז תכנית אפשר אבל מוסרית אסור
עריכה : רגע תלוי אבל בני כמה שניכם בכלל?
עריכה : רגע תלוי אבל בני כמה שניכם בכלל?
אנונימי
זה לא גילוי עריות בכלל!!!
מה שכן לא מומלץ עקב בעיות גנטיות שעלולות להיווצר לוולד, וגם יכולה להיווצר אי נעימות במשפחה.
מה שכן לא מומלץ עקב בעיות גנטיות שעלולות להיווצר לוולד, וגם יכולה להיווצר אי נעימות במשפחה.
בשום אופן לא
זה חולני דוחה ומוזר היא משפחה שלך!
מביך אם שאר המשפחה תדע
ואם היא תיכנס להריון?!
זה חולני דוחה ומוזר היא משפחה שלך!
מביך אם שאר המשפחה תדע
ואם היא תיכנס להריון?!
בריאן זה לא גילוי עריות, יש הגדרה מדויקת לגילוי עריות והיא בתורה , תסתכל ואל תזרוק לי דברים כמו בור.
במיוחד אצל היהודים בגלות נישואים בין בני דודים מדרגה ראשונה או שנייה היה דבר שקיים, תפסיקו לזרוק דברים שאין לכם מושג לגביהם.
מה שכן הדבר הזה יכול להוביל לבעיות גנטיות בהמון מקרים ולכן זה לא מומלץ.
יש הבדל די גדול בין אחים לבני דודים.
במיוחד אצל היהודים בגלות נישואים בין בני דודים מדרגה ראשונה או שנייה היה דבר שקיים, תפסיקו לזרוק דברים שאין לכם מושג לגביהם.
מה שכן הדבר הזה יכול להוביל לבעיות גנטיות בהמון מקרים ולכן זה לא מומלץ.
יש הבדל די גדול בין אחים לבני דודים.
בישראל אין בעיה להתחתן בין בני דודים לפי החוק , יש מדינות בעולם שאוסרות על זה , אבל אין מניעה לנישואים כאלה בארץ.
"נישואי קרובים מותרים על פי החוק האזרחי בישראל וברוב מדינות העולם" (משרד הבריאות)
והסתכלתי בחוק העונשין, אין שום בעיה בנישואין בין בני דודים מכיוון שנישואים תקפים הם נישואים לפי דין תורה, ולפי ההלכה מותר להתחתן בין בני דודים. לא הכי מומלץ אבל טכנית לא קיימת בעיה עם זה.
למה להטעות אנשים לעזאזל.
והסתכלתי בחוק העונשין, אין שום בעיה בנישואין בין בני דודים מכיוון שנישואים תקפים הם נישואים לפי דין תורה, ולפי ההלכה מותר להתחתן בין בני דודים. לא הכי מומלץ אבל טכנית לא קיימת בעיה עם זה.
למה להטעות אנשים לעזאזל.
יופי אז זה מותר מבחינה טכנית לפי החוק כי הדת היהודית לגבי נישואין קובעת בו.
אז מבחינה טכנית מותר, חלאס להטעות אנשים סתם. אתה יכול לא להסכים עם זה אבל אתה לא יכול לסלף עובדות נכונות.
ואין כאן הגדרה של גילוי עריות כיוון שנישואים בין בני דודים אינם מוגדרים בתור גילוי עריות מצד הדת היהודית, והדת היהודית רלוונטית פה מכיוון שאנו חיים במדינת ישראל, מדינת היהודים.
ואם נתייחס לשאלה עצמה, אסור מבחינת ההלכה גם לשכב לפני הנישואין אז בלי שום קשר לנישואין בין בני דודים או לא יש פה עבירה על ההלכה , אבל עצם זה שיחסי המין מתקיימים בין בני דודים זה לא האישיו הגדול כאן בעצם לפי החוק לגבי נישואין במדינת ישראל שהוא החוק ההלכתי.
נישואין בין בני דודים זה לא דבר שבשגרה היום וזה דבר פחות מקובל כיום, אבל מבחינה טכנית אין כל שום בעיה עם זה.
ובריאן אם אתה טועה ומטעה עדיף שתבדוק לפני שאתה מדבר, או שתפסיק לסלף עובדות .
אז מבחינה טכנית מותר, חלאס להטעות אנשים סתם. אתה יכול לא להסכים עם זה אבל אתה לא יכול לסלף עובדות נכונות.
ואין כאן הגדרה של גילוי עריות כיוון שנישואים בין בני דודים אינם מוגדרים בתור גילוי עריות מצד הדת היהודית, והדת היהודית רלוונטית פה מכיוון שאנו חיים במדינת ישראל, מדינת היהודים.
ואם נתייחס לשאלה עצמה, אסור מבחינת ההלכה גם לשכב לפני הנישואין אז בלי שום קשר לנישואין בין בני דודים או לא יש פה עבירה על ההלכה , אבל עצם זה שיחסי המין מתקיימים בין בני דודים זה לא האישיו הגדול כאן בעצם לפי החוק לגבי נישואין במדינת ישראל שהוא החוק ההלכתי.
נישואין בין בני דודים זה לא דבר שבשגרה היום וזה דבר פחות מקובל כיום, אבל מבחינה טכנית אין כל שום בעיה עם זה.
ובריאן אם אתה טועה ומטעה עדיף שתבדוק לפני שאתה מדבר, או שתפסיק לסלף עובדות .
באותו הנושא: