12 תשובות
ראית נקמה סמוייה / השם שלי ?
שואל השאלה:
עוד לא, זה טוב?
אנונימית
וואו אחת הטובות . במיוחד אם את אוהבת את הסגנון
שואל השאלה:
סבבה תודה אני אבדוק
אגב יש את זה בצוות אסיה?
אנונימית
כן
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה על ההמלצות
אנונימית
הצעה עיסקית
אושר
וינצ'נזו קסאנו
נחיתת חרום לאהבה
k2
runing man
הכלה בשחור
בו רה דה בו רה
weak hero class 1
juvenile justice
mouse
revenge of others
taxi driver
taxi driver 2
my name
the penthouse
sky castle
move to heaven
the uncanny counter
the k2
tomorrow
all of us are dead
sweet home
the king of pigs
the heirs
meteor garden
w
borderland
oueenmaker
the glory
erased
money heist korea
its ok to not be ok
re:mind
switched
שואל השאלה:
או וואו תודהה
אנונימית
תהני
מקווה שתתחברי לסגנון של הסדרות שהמלצתי (:
רובן פחות קשורות לרומנטיקה וכאלה, כי אני פחות מתחברת, אני יודעת שרובם אוהבים את זה אז אם מעניין אותך the heirs, w, the k2 ו- meteor garden זה בעיקר רומנטיקה
גם בשאר הסדרות יש קצת אבל זה פה ושם וזה לא העיקר
יש לי גם המלצות לסרטים אם בא לך
לדוגמא את הסרט better days הוא ממש עצוב ומרגש
נחיתת חירום לאהבה
המלך,תמיד