39 תשובות
יש מצב שכן
לא יודעת אם זה יתפתח לזוגיות אבל ממה שזה נראה בנתיים אני די בטוחה שיהיה ביניהם משהו
שואל השאלה:
לא , זה סתם מעניין אותי , יש בעיה?
לא , זה סתם מעניין אותי , יש בעיה?
אנונימית
שואל השאלה:
תשמרי את זה לעצמך
תשמרי את זה לעצמך
אנונימית
שואל השאלה:
אישה , תירגעי ומהר , אני ועוד אלפי ילדים בישראל לא נפסיק לראות משהו בגלל שאיזשהי אישה מסטיפס , התגובה לא עוזרת לכלום וחסרת פואנטה
אישה , תירגעי ומהר , אני ועוד אלפי ילדים בישראל לא נפסיק לראות משהו בגלל שאיזשהי אישה מסטיפס , התגובה לא עוזרת לכלום וחסרת פואנטה
אנונימית
^אז אל תראי את זה מה את חופרת לנו
שואל השאלה:
אני שמחה לחדש לך שלא כל הילדים הם ככה , חבל שאת קופצת למסקנות
אני שמחה לחדש לך שלא כל הילדים הם ככה , חבל שאת קופצת למסקנות
אנונימית
^אחותי את אוהבת את אנדרו טייט את האחרונה שיכולה להטיף לגבי תכנים שהם טראש
שואל השאלה:
דיון מפגר , מה אכפת לך מה אני רואה ועוד אלפי אנשים?! לא מעניין אותך? לא באלך לראות? את נגד ? אל תראי ! אבל אין לך שום זכות שבעולם לבוא ולריב איתי על זה ושלשפוט שאני פושטקית בגלל שאני רואה משהו בטלוויזיה , את לא מכירה את כולם , תפנימי ומהר
דיון מפגר , מה אכפת לך מה אני רואה ועוד אלפי אנשים?! לא מעניין אותך? לא באלך לראות? את נגד ? אל תראי ! אבל אין לך שום זכות שבעולם לבוא ולריב איתי על זה ושלשפוט שאני פושטקית בגלל שאני רואה משהו בטלוויזיה , את לא מכירה את כולם , תפנימי ומהר
אנונימית
שואל השאלה:
בפעם המאה , את לא אוהבת את התוכנית ? את נגד ? לא מעניין אותך ? אל תראי !
זה שאני רואה תוכנית בטלוויזיה לא אומרת שאני בריונית , את קופצת למסקנות יותר מידי מהר , אז תפסיקי אם הבולשיט שאת כותבת , אני ועוד אלפי ילדים נראה מה שבאלנו מתי שבאלנו , יום טוב
בפעם המאה , את לא אוהבת את התוכנית ? את נגד ? לא מעניין אותך ? אל תראי !
זה שאני רואה תוכנית בטלוויזיה לא אומרת שאני בריונית , את קופצת למסקנות יותר מידי מהר , אז תפסיקי אם הבולשיט שאת כותבת , אני ועוד אלפי ילדים נראה מה שבאלנו מתי שבאלנו , יום טוב
אנונימית
^ראיתי סרטונים שלו, הדעות שלו זבל, הוא שוביניסט, מיזוגן ופרימיטיבי. וברוך הבא לעולם, זה ברור לכולם שהתקשורת עושה על ריאליטי כסף, תתעסק בחיים שלך, מה אכפת לי מי עושה על זה כסף, אני לא משלמת על זה שאני צופה בזה אז אני אמשיך לצפות, ולפי הפרופיל שלך את בת 32, כדאי תמצאי חיים שלא כוללים לריב עם אנשים שקטנים ממך בעשור+ באתר אנונימי לנוער
שואל השאלה:
ראשית , את אומרת שמי שרואה את התוכנית הזו הוא בריון , זה אותו דבר ,שנית, אני חושבת שכל הדיון הזה דפוק וחסר פואנטה , אני ומאות אלפי אנשים מבוגרים , קשישים , ילדים ונערים נמשיך לראות את זה
ראשית , את אומרת שמי שרואה את התוכנית הזו הוא בריון , זה אותו דבר ,שנית, אני חושבת שכל הדיון הזה דפוק וחסר פואנטה , אני ומאות אלפי אנשים מבוגרים , קשישים , ילדים ונערים נמשיך לראות את זה
אנונימית
שואל השאלה:
@bruna m , מחזקת
@bruna m , מחזקת
אנונימית
שואל השאלה:
תקשיב , כתוב לך בפרופיל שאתה בת 32 , השם משתמש שלך בלשון נקבה , איך בדיוק הבנת הקריאה שלנו של כיתה א , אם אתה כתבת שאתה אישה
תקשיב , כתוב לך בפרופיל שאתה בת 32 , השם משתמש שלך בלשון נקבה , איך בדיוק הבנת הקריאה שלנו של כיתה א , אם אתה כתבת שאתה אישה
אנונימית
^בואי תסבירי לי על איזה משמעת את מדברת אני יותר נאשמי לשמוע יאללה שוטי
^סקסיסטי איך? קוראים לך אנונימית ובמין כתוב *בת* 32 לא בן 32 אני חושבת שהבעיה היא בפרופיל שלך לא בהבנת הנקרא שלנו
^לפעמים, איך זה רלוונטי
^לא הבנתי מה אתה רוצה ואיך זה רלוונטי לשיחה
שואל השאלה:
איך אתה בן 18 ופתאום בת 21
איך אתה בן 18 ופתאום בת 21
אנונימית
שואל השאלה:
השיחה מפגרת מאוד
השיחה מפגרת מאוד
אנונימית
שואל השאלה:
מה הקשר שמפגר זה לא קללה
מה הקשר שמפגר זה לא קללה
אנונימית
שואל השאלה:
טוב אתה יודע מה , אין לי כוח לדבר עם בנאדם כמוך , יום טוב
טוב אתה יודע מה , אין לי כוח לדבר עם בנאדם כמוך , יום טוב
אנונימית
שואל השאלה:
אישה מושגעת , אני מצטערת לאכזב אותך שאני תלמידה מצטיינת יתרה , קוראת ספרים , לומדת למדא ומתנדבת בצהרונים , קצת התבלבלת
אישה מושגעת , אני מצטערת לאכזב אותך שאני תלמידה מצטיינת יתרה , קוראת ספרים , לומדת למדא ומתנדבת בצהרונים , קצת התבלבלת
אנונימית
שואל השאלה:
רק חסרי חיים רבים עם אנשים על כלום ושום דבר
רק חסרי חיים רבים עם אנשים על כלום ושום דבר
אנונימית
שואל השאלה:
אני חוצפנית ? התבלבלת
אני חוצפנית ? התבלבלת
אנונימית
שואל השאלה:
אתה בכלל בת
אתה בכלל בת
אנונימית
אחי מה אתה רוצה? כן יש לי משמעת עצמית כדי להשיג את מטרותיי, כן אני קוראת ספרים ומרחיבה את האופקים שלי, כן אני בחורה דעתנית ואני יודעת בדיוק מה הערכים שלי בתור בן אדם, כל זה למרות שאני צופה באח הגדול ה"צואה" ה"טרשית" והשטחית הזאת, ובלי לצפות באנדרו טייט שדבר אחד טוב לא יוצא לו מהפה, יש לו אולי טייק אחד שלא מלא בבולשיט
שואל השאלה:
מאיפה לי לדעת שאתה אוהב גם בנים? אין לי שום בעיה עם הומאים ואני אפילו בעד
מאיפה לי לדעת שאתה אוהב גם בנים? אין לי שום בעיה עם הומאים ואני אפילו בעד
אנונימית
שואל השאלה:
אמרת משהו על הלהטב
אמרת משהו על הלהטב
אנונימית
^ואני יכולה לשלוח לך 900 כתבות על זה שהוא מואשם באונס וסחר בנשים, שמעתי מאדנדרו טייט מספיק, הוא היה לי בפור יו עם הדעות החשוכות שלו מספיק, ראיתי יותר מדי טייקים שלו בשנתיים/שלוש האחרונות, אין לי עניין לשמוע עוד מהשטויות שהוא פולט מהפה, שילך לבוגאטי שלו ויעזוב אותנו בשקט
שואל השאלה:
אין לי כוח לשיחה , יום מהנה בהצקות להתראות
אין לי כוח לשיחה , יום מהנה בהצקות להתראות
אנונימית
^"מה אכפת לי שהוא אנס וסוחר בבני אדם אני אמשיך להקשיב לו"
*לא צופה באח בגדול כי זו תוכנית "בריונית"*
כמה ערכים מדהימים וחזקים וואו
*לא צופה באח בגדול כי זו תוכנית "בריונית"*
כמה ערכים מדהימים וחזקים וואו
^זה לא משנה, גם אני לא שואבת השראה ממה שאני רואה באח הגדול ועדיין החלטת שאני רדודה כי אני צופה בזה, אתה לא יכול מצד אחד להגיד "אני לא צופה בזה כי זה רדוד ובריוני למרות שזה לא באמת משקף את המציאות ומי שצופה בזה בן אדם רדוד שמעודד ונותן במה לבריונות" ובאותה נשימה לתת מקום לבן אדם שסוחר בבני אדם כי אתה לא מייחס חשיבות לדעות שלו בנושאים האלה, אתה עדיין נותן לו במה ולקלאוט אז זה לא משנה למה אתה מייחס חשיבות, אין לך זכות להטיף לנו על זה שאנחנו צופות ונותנות במה לתוכנית טראשית בזמן שאתה נותן במה לעבריין, זה על אותו משקל, רק שהאח הגדול סביר להניח ברובו די מבויים והאשמות נגד אנדרו טייט הן אמיתיות מאוד
שואל השאלה:
להתראות , ותאמין לי שאנחנו לא נהנות , יום טוב
להתראות , ותאמין לי שאנחנו לא נהנות , יום טוב
אנונימית
שואל השאלה:
מי זאת נועה
מי זאת נועה
אנונימית
^אתה צופה בסרטונים שלו, צפיות נותנות לו חשיפה וקלאוט, וכתוב לך בביו שאתה ממליץ לצפות בו, זה נקרא לתת לו במה
מה במי? באנדרו טייט
ואתה טוען שלי יש בעיות בהבנת הנקרא
ואתה טוען שלי יש בעיות בהבנת הנקרא
^אחי אתה הזוי, מתי בדיוק ביבי היה חלק מהשיחה? מה קשור עכשיו פוליטיקה? דיברנו על משהו אחד, אל תנסה להעביר נושא, אין לך זכות להטיף לי שאני נותנת במה לטראש "בריוני" כשאתה נותן במה לעבריין אנס שסוחר בנשים
^ הוא לא היה חלק מהשיחה, ולא אתה לא אבא שלו אבל אל תטיף על מה שאתה בעצמך לא עושה (ואתה נותן במה לבן אדם שהערכים שלו הרבה יותר זבל מכל העונות של האח הגדול בכל העולם ביחד)
ודעתי על ביבי ועל התיקים שלו זה שהוא נתן ותרם מלא למדינה, ואני מאוד מעריכה אותו ואת התרומה שלו לישראל, אני חושבת שבלי קשר לאישומים צריך ראש ממשלה חדש רק חבל שכולם בכנסת אהבלים ואף אחד לא יצליח לעשות יותר טוב ממה שביבי עושה כרגע. ככה או ככה כרגע רוב העם בעד ביבי בתור ראש ממשלה, בכל מקרה לדעתי התיקים תפורים, ומנסים להרשיע אותו בכל מחיר (כמו זה שהמשטרה השתמשה בפגסוס כדי לחדור לטלפונים של העדים, או כשהתברר בחקירה שהפגישה בין ביבי לפילבר שהוא לכאורה הורה לו להטיב עם בזק לא יכלה להתקיים בתאריך שמצויין בכתב אישום אז הפרקליטות הגישה בקשה לשינוי התאריך שהפגישה קרתה בו לכאורה וכו' וכו') בקיצור לדעתי גם אם יש אמת בחלק מהאישומים, רוב האישומים הם נטו כדי להעיף את ביבי מראשות הממשלה בכל מחיר
ודעתי על ביבי ועל התיקים שלו זה שהוא נתן ותרם מלא למדינה, ואני מאוד מעריכה אותו ואת התרומה שלו לישראל, אני חושבת שבלי קשר לאישומים צריך ראש ממשלה חדש רק חבל שכולם בכנסת אהבלים ואף אחד לא יצליח לעשות יותר טוב ממה שביבי עושה כרגע. ככה או ככה כרגע רוב העם בעד ביבי בתור ראש ממשלה, בכל מקרה לדעתי התיקים תפורים, ומנסים להרשיע אותו בכל מחיר (כמו זה שהמשטרה השתמשה בפגסוס כדי לחדור לטלפונים של העדים, או כשהתברר בחקירה שהפגישה בין ביבי לפילבר שהוא לכאורה הורה לו להטיב עם בזק לא יכלה להתקיים בתאריך שמצויין בכתב אישום אז הפרקליטות הגישה בקשה לשינוי התאריך שהפגישה קרתה בו לכאורה וכו' וכו') בקיצור לדעתי גם אם יש אמת בחלק מהאישומים, רוב האישומים הם נטו כדי להעיף את ביבי מראשות הממשלה בכל מחיר