9 תשובות
לא אם היא יודעת שיש לה מצב נפשי קשה
כל עוד היא לא מודעת למצב הזה זה מה יש זה המחויבות שלה
אם היא יודעת על מה שהיא עוברת אז לא, זה לא בסדר בכלל
שואל השאלה:
כן היא יודעת ומודעת טוב מאוד לזה.
אנונימית
שואל השאלה:
בבקשה אני באמת צריכה עזרה אני אשמח אם תצמידו.. תודה..
אנונימית
שואל השאלה:
כן ההורים והמחנכת יודעים , כאילו מצד אחד היא תמכה בי מאוד ואז כשהתחלתי טיפול היא נטשה אותי וממש מכריחה אותי לבוא לבית ספר..
אנונימית
שואל השאלה:
היא יודעת שהוא לא השתפר במאה אחוז ,
אני גם לא רוצה להעיק יותר מידי
אנונימית
רק שההורים שלך ידברו איתה!
אנונימית יקרה,
שומעת כמה הדרישה של המחנכת מטרידה ומעייפת אותך. כאילו שכל יום היא מוסיפה עוד אבן למשקל שמתיש אותך. אני לא יכולה לשער כמה קשיים ודאי עברת שגרמו לך להרגיש נטושה ואפילו חסרת אונים. לעיתים זה מעיד על המורכבות בה הרצון שלך להישאר מתחת לשמיכה מתנגש עם המציאות, והפער בין הרצוי למצוי מייצר כעס, עלבון ואפילו תסכול. אולי חוסר היכולת להתנתק מהמצוקה הנפשית שפוגש דרישות שקשה לעמוד בהן. ואולי גם הרגשה של בדידות, בה את צריכה להתמודד מול ההורים, המטפל/ת והמחנכת וכל מה שאת רוצה זה שיעזבו אותך בשקט. כמה זה ודאי מייאש. ומבין המילים אני שומעת כמה חשוב ומשמעותי עבורך שהמחנכת לא מוותרת עליך. כמה זה מעודד.
אני מתנדבת בסה"ר (סיוע והקשבה ברשת) ואני מזמינה אותך לפנות לצ'אט האנונימי שלנו ולדבר עם אחד המתנדבים ולחשוב ביחד על הצעדים קדימה.
שלך,
מתנדבת סה"ר