4 תשובות
את צודקת. רק מראה כמה אנשים בשביל הבידור שלהם מסוגלים לחצות כל גבול.
האנשים שנכנסים לתוך הבית מודעים טוב טוב למה שהולך שם.
לא אומרת שזה הופך את זה לבסדר אבל לא לנסות להוציא את האנשים שנכנסים לבפנים תמימים זה לא עונה ראשונה או שנייה
לא אומרת שזה הופך את זה לבסדר אבל לא לנסות להוציא את האנשים שנכנסים לבפנים תמימים זה לא עונה ראשונה או שנייה
אנונימית
שואל השאלה:
הם לא תמיד מודעים להכל. ראית את הסרטון?
כנראה גם משקרים להם או אומרים להם דברים אחרים ממה שקורה
הם לא תמיד מודעים להכל. ראית את הסרטון?
כנראה גם משקרים להם או אומרים להם דברים אחרים ממה שקורה
אנונימית
מי שנכנס יודע למה הוא נכנס, זו כבר עונה 14 (לא כולל עונות וי איי פי) אז הקונספט של התוכנית לא חדש והדיירים נכנסים מבחירה ונשארים מבחירה והם יכולים לבחור לצאת מהבית בכל שלב