10 תשובות
כן
לא
לא ממש
זה מיותר
תלוי כמה הכנסת היום וכמה תכניסי עוד, אבל בכללי מבחינת ערכים תזונתיים כן, עדיף שלא יקרה.
לא קרה כלום אבל זה לא יעשה רע פתאום
לא קרה כלום אבל זה לא יעשה רע פתאום
לא.
הכל בסדר יקירתי, מקווה שהיה לך טעים.
הכל בסדר יקירתי, מקווה שהיה לך טעים.
לא הכל בסדר מותר לפעמים
ברור שלא. תאכלי כמה שמתחשק לך, יקרה
לא הכל טוב, מותר לחרוג וזה גם לא הרבה ביחס לקלוריות היומיות כי תלוי מה אכלת כל היום
לא יקרה כלום אם זה חד פעמים, אולם זה חריג לאכול אוכל מעובד בכמות שכזו באופן יום יומי.
באותו הנושא: