3 תשובות
שינו לי ל20.8
עד עכשיו הם כתבו שאני אתגייס ב10.12 אז לא הבנתי למה פתאום הקדימו בחצי שנה אבל ממש ממש מקווה שידחו לי שוב
לי שינו ל 24.8
אנונימי
ל 23.8 *
אנונימי