3 תשובות
שינו לי ל20.8
עד עכשיו הם כתבו שאני אתגייס ב10.12 אז לא הבנתי למה פתאום הקדימו בחצי שנה אבל ממש ממש מקווה שידחו לי שוב
עד עכשיו הם כתבו שאני אתגייס ב10.12 אז לא הבנתי למה פתאום הקדימו בחצי שנה אבל ממש ממש מקווה שידחו לי שוב
לי שינו ל 24.8
אנונימי
ל 23.8 *
אנונימי
באותו הנושא: