3 תשובות
אז תצרי קשר מה אכפת לך מה היא כבר יכול להגיד..
אבל אם לא באלך אז בתכלס היא סתם מאיימת אל תדאגי היא לא באמת יכולה לאסור עלייך, אם היא לא תיתן לך תפני מעליה לרכז או למנהל איןן מצבב בעולם שהם לא נותנים לך להיבחן אין כזה דבר
שואל השאלה:
זאת ההודעה שהיא שלחה
"כל התלמידים שלא הגיעו היום לשיעור תעבורה עם **** , לא ניגשים למבחן ללשון עד שהם יוצרים קשר איתי "
אנונימית
לא נראה כל כך הגיוני שזאת הסיבה היחידה אבל בכל מקרה היא לא יכולה לאסור עליך לגשת למבחן תפנה לרכז או למנהל.