5 תשובות
משייף
אבל זה לוקח מלא מלא זמן
אבל זה לוקח מלא מלא זמן
שואל השאלה:
אפשר להשתמש באציטון?
אפשר להשתמש באציטון?
אנונימית
עם אצטון זה לא יורד, ניסיתי כבר
לשייף את השכבה הראשונה (של הטופ)
ואז לשים בקערית אציטון 100% ולשים שם את הציפורניים ל10 דקות
ואז להתחיל לקלף מה שיורד (לא בכוח) וכל פעם להספיג עוד כמה דקות באציטון עד שהכל יורד.
אופציה אחרת זה לקחת צמר גפן ספוג באציטון ולשים על הציפורניים (גם אחרי שיוף טופ) ולשים מעל נייר כסף
או פשוט ללכת למניקוריסטית ולשלם 40-60 שקלים בשביל הורדת לק ג'ל
ואז לשים בקערית אציטון 100% ולשים שם את הציפורניים ל10 דקות
ואז להתחיל לקלף מה שיורד (לא בכוח) וכל פעם להספיג עוד כמה דקות באציטון עד שהכל יורד.
אופציה אחרת זה לקחת צמר גפן ספוג באציטון ולשים על הציפורניים (גם אחרי שיוף טופ) ולשים מעל נייר כסף
או פשוט ללכת למניקוריסטית ולשלם 40-60 שקלים בשביל הורדת לק ג'ל
משייפת את הלק ג'ל עד שהברק ממש יורד מכל הציפורן (הטופ). לוקחת צמר גפן ושמה עליו אציטון, הרבה אציטון שיהיה רטוב ממש, עוטפת עם זה את הציפורן שלך ומעל זה את שמה נייר כסף ואיתו עוטפת את הצמר גפן כדי שזה יהיה לך צמוד ממש לציפורן. מחכה עשר דקות והלק ג'ל יתקלף לך, לא 100% יתקלף אז תצטרכי להוציא אותו עם דוחף עור או משהו :)
באותו הנושא: