60 תשובות
ברו
לא? זה ממש רשע
למה לא
לא
או שאתה מטומטם או שאתה מאוד מטומטם
אם הגבת לה את זה אתה חסר אינטליגנציה רגשית ברמות הכי גבוהות שיש
ואתה בטח מהגברים בלי טיפת הגבריות שמנסים להראות שהם גברים דרך ירידות ופגיעה באחר
בהצלחה בחיים
שואל השאלה:
לאחר סיעור המוחות, החלטתי להגיב.
אנונימי
זה אפילו לא מעט משעשע
שואל השאלה:
אני מאמין, שזה הדבר שיסב לי מרבית הנאה ברגע זה.
אנונימי
כןן
727
לא.
לעזור לה במקום, לנסות לשפר את הרגשתה ולהמליץ לטפל בזה. לומר שאתה שם בשבילה
לחחח אני מתה אתה מטורף
לא זה מרושע ומדרדר
שואל השאלה:
היא בדיחה מהלכת, לעת עתה.
אנונימי
^ילדה משעממת
את באמת משעממת
אנונימית
ממש ממש לא! צריך לפנות למישהו זה לא סתם משהו שבוע שעבר מישהי נפטרה מזה אסור ךצחוק על כיאלו דברים
שכחתי כמה המשתמשים של סטיפס רעים בלילה
שואל השאלה:
אני מבקש לשמור על שיח מכבד.
אנונימי
אתה זבל של בן אדם זה מה שיש לי להגיד לך
מה שאליענה אמרה
דוחים
איזה בכיינים רגשניים אני במקומה אפילו הייתי צוחקת מזה
שואל השאלה:
עץ או פלי
אנונימי
שמע אחי מבין שאתה טרול ושאתה צוחק פה על אנשים אבל יש דברים שלא צוחקים עליהם

ובשביל שלא ימחקו ארשום לא, אל תשלח
היית צוחקת מזה כי את לא מבינה כלום בהפרעות אכילה
ואם את כן מבינה בזה ועדיין היית צוחקת את גם חסרת אינטליגנציה רגשית מינימאלית^^
חחח לא
ברו אמר עץ או פלי אני מתה
לא יודעת אם היו כותבים לי את זה אז הייתי צוחקת כי זה ההומור שלי ושל חברים שלי, אבל יש אנשים שהיו ממש נפגעים מזה כמו שאתה רואה בתגובות פה
שואל השאלה:
חלילה לי מהטריל; באמת התחבטתי בכך לרגע, אך בסופו של דבר החלטתי ליזום.
אנונימי
בתור מישהי עם הפרעות אכילה, לא הייתי צוחקת. טוב זה תלוי בבן אדם, אבל רואים שיש לך כוונות רעות. אז כן, לא הייתי צוחקת.
אנונימית
שואל השאלה:
הפגיעות שלה ממלאת תקפיד חשוב.
אנונימי
^^^^^^מה הקשר יש לי אינטליגנציה רגשית מאוד גבוהה אבל זה נטו בדיחה וזה לא במטרה לפגוע חס וחלילה .
אין לי הפרעות אכילה אבל כן יש לי הפרעות נפשיות אחרות וחברים לפעמים הריצו על זה בדיחות טובות וואלה שגם צחקתי מהם. וגם אני עשיתי לאנשים אחרים. לא צריך להיות כל הזמן פולטיקלי קורקט על שטויות אפשר לחשוב איזה הגזמה.
אני מסתכלת על התגובות שלך ואומרת לעצמי איזה מזל שלא יצא לי להכיר אנשים כמוך במציאות
אתה פשוט תינוק
שואל השאלה:
אני סבור כי הגדרת הערכים "טוב" ו"רע" נתונים בשיפוט סובייקטיבי - בדבר הזה, אני כל הדרך עם קרל מרקס.
אנונימי
רואים שזה נובע מתוך מטרה לפגוע ולא כדי סתם לצחוק ^^
כן, חברים. הוא לא נשמע לי חבר
די מסכימה עם reportme
יש אנשים שמתמודדים עם דברים כאלה דרך הומור, ויש לי חברה טובה עם הפרעות אכילה שכל הזמן צוחקת איתנו על זה ואני ממש יודעת שאם מישהו היה רושם לה צום קל היא הייתה צוחקת
אבל שוב, כל אדם לגופו וזה ממש תלוי בהיכרות שלך עם האדם הספציפי הזה.
מן הסתם ששואל השאל הוא טרול, אבל זה נושא שיחה די מעניין
לא יודעת לפי מה שהוא כתב זה היה נשמע לי נטו מצחוק ו כבדיחה בגלל מקרים אישיים דומים שגם קרו לי וידעתי שהיו 100 אחוז בצחוק.
אבל אם זה במטרה לפגוע או לעקוץ זה בהחלט לא בסדר
שואל השאלה:
אשמח לקרוא תיגר על הנחת היסוד השלילית.
אנונימי
וואי גם הניסוח שלך מעצבן
בטח אתה בן אדם בלתי נסבל
שואל השאלה:
אנונימי
אם הוא רק מגלה שהיא אנורקסית, הם לא באמת חברים. כי אם הם זרים אז אובייסלי שהם לא חברים, ואם הם חברים אז התגובה הראשונית אמורה להיות דאגה, אחכ אולי אפשר לצחוק וזה. קיצר כן
heavydirtysoul

זאת בדיוק הכוונה שלי. בגלל גם כל הפולטיקלי קורקט הזה של אנשים, האלה עם באמת הפרעות אכילה יכולים לחשוב שהם צריכים להרגיש רע בגלל דברים כאלה למרות שבטבעי הם לא. כמו מניפולציה מטומטמת לא מכווננת כזאת .
שאתם מנסים למנוע משהי מבורות אבל בפועל רק הניסיון מניעה הזאת גורמות להפגע.
לא חושבת שיבינו את הכוונה אבל עדיין
^
מסכימה לגמרי
לא יודעת זה מרגיש כאלו החברה מנסה ליצור מבעיות של אנשים איזשהי מפלצת רק כדי שהם יוכלו לתמוך ולהגיד שהם אנשים טובים
כאלו, פשוט תנו לאנשים להתמודד בדרך שלהם בלי לנסות להכתיב לכולם איך לעשות את זה
תקשיבי
כשחברים צוחקים איתי אני צוחקת איתם
אבל לאדם שהרגע אמרתי לו ושיתפתי אותו שיש לי אנורקסיה אני מצפה לטיפת אמפתיה
^^^
כי זה בדיוק העניין, זו מחלה
בדיוק כמו שאתה לא גורם לבן אדם עם סרטן להרגיש רע
פשוט מתמודדים ונלחמים בזה, ולכל אחד יש דרך אחרת לעשות את זה
שואל השאלה:
חברות וחברים יקרים, תם הטקס.
שיהיה לכולכם המשך ערב מהנה - אני נועל את הדיון.
אנונימי
בזמן שאתה נועל את הדיון
תנעל את עצמך גם בחדר
אנשים כמוך לא צריכים לצאת משם
יאללה עכשיו תשאל שאלה על האם הפלות זה רצח ונריב גם שם^
שואל השאלה:
לא רלוונטי לשאלה ומנוסח בצורה פוגענית - אאילץ לדווח; לטובת כלל משתמשי האתר.
אנונימי
תודה רבה על עבודת הקודש אנונימי
בזכותך אנחנו ישנים טוב יותר בלילה3>
^^^^^^^^אולי זה ספציפית ישמע קצת מוגזם אבל אני זוכרת מפעם איזה מישהו שהכרתי (היום אנחנו ידידים טובים) והוא סיפר לי שבעבר היה לו מחשבות אובדניות וזה ושהוא היה פוגע בעצמו. לא בדיוק אמר את זה ככה הוא אמר את זה יותר ישיר אבל אני צריכה לעדן בגלל סטיפס.
בקיצור הרצתי על זה בדיחה וזה ממש הצחיק אותו ואפילו גרם לנו להתחבר יותר. נכון שבמחשבה שנייה זה לא הכי מתאים אבל סתם דוגמה שלא באמצ לוקחים את זה כזה קשה בפועל
חתיך ביום חתיך בלילה

אז מה שמדובר במחלה נפשית זה רק בדיחה לא רואה סיבה שמישהו ירגיש יותר רע בגלל בדיחה שנעשית ברוח טובה סהכ.
מה לא צוחקים על השואה? על העבר של השחורים ? על מלחמות? מחלות? ועוד..? מה סטיפס בחיים לא שמעו על הומור שחור
זה שאת חסרת טאקט לא הופך את זה ללגיטימי ^^
רוב הסיכויים שהוא נפגע אבל לא רצה להראות את זה
תאמיני לי שנפגע הוא לא . ויותר מזה אני מאמינה שאני בן אדם אינטלגיצה רגשית מאוד גבוה יותר מרוב האנשים
עם
שואל השאלה:
thisismellody - אני מעריך את הכרת הטובה שלך, ועושה הכל, כדי שתוכלו לישון טוב יותר בלילה, ולצמצם את כמות המשתמשות הפוגעניות וחסרות המהות - בכל דרך, ע"מ להעשיר את חווית הגלישה שלך ושל חברייך, ביום.
אנונימי