התחברות
הרשמה
עשו לי סתימה ועברו שעתיים ואני עדיין מרגיש תהרדמה זה הגיוני?
30 במאי 2023, 19:20
שיניים
3 תשובות
כן
princess_
בטח
b
billie's girl
כן אבל ירגע בקרוב
A
Amito
באותו הנושא:
אני נחסמתי בטינדר ואני לא יודעת איך ועברו כבר 24 שעות ועדיין חסומה מה לעשות ?
לפני כמה שעות עשו לי סתימה ועדיין יש לי את הדבר המציק הזה בשן
עבר שעה אחרי שעשו לי 2 סתימות ועדיין רדום לי השפתיים והלשון זה לגיטימי ?
עשיתי סתימה לפני חמש שעות ובאלי כבר לאכול (אוכל רך) אבל עדיין כןאב לי ואני מפחדת שהסתימה תיפול, בנוסף יש באיזור הסתימה
עשיתי סתימה והיא אמרה לי לא לאכול שעתיים ועבר רק שעה ואני ממש רעבה אני יכולה לאכול?
עשו לי היום גשר ועברו איזה שבע שעות ואני עדיין לא מרגישה מתיחה
עשיתי סתימה והרופא שיניים אמר לי לא לאכול כלום עד שעתיים, ועבר שעתיים אבל עדיין המקום יחסית רדום.
עבר 24 שעות מאז שהעבירו לי כסף בביט ואני עדיין לא רואה אותו בחשבון
אני אצל חברה ואני התעוררתי לפני שעתיים והיא עדיין ישנה.
עשיתי ביום שני בדיקת pcr ועברו כבר 48 שעות מאז ולא שלחו לי עדיין מה לעשות?
עשיתי סתימה בשן עם הרדמה ועברו כבר 4 שעות אני יכולה לאכול?