4 תשובות
לא
לא הייתי דוחף אותה בחיים
אנונימי
ממש לא. בכללי אני נגד מכות.
אין לי אחות יש לי רק אחים ואם יש לי רק אחים הם כנראה היו מי שרבים איתי מכות
באותו הנושא: