6 תשובות
לא הבנתי את השאלה
שואל השאלה:
כשכותבים בכתב יד המחשבות יותר זורמות מאשר כשמקלידים עבודה
כשכותבים בכתב יד המחשבות יותר זורמות מאשר כשמקלידים עבודה
אנונימית
יש יותר ריכוז מתי שאתה מקליד
שואל השאלה:
זה לא תמיד נכו
ולא שאלתי על זה
זה לא תמיד נכו
ולא שאלתי על זה
אנונימית
אה אופס אני עייפה וקראתי את זה אחרת חחח
אני חושבת שזה משתנה בין אנשים.. יש כאלה שיש להם כתיבה עיוורת מעולה על מקלדת, אז זה יותר זורם להם- אפילו יותר מכתיבה על דף.
אני חושבת שזה שבעצם אנחנו יותר מורגלים מהבית ספר והכל לכתיבה עיוורת פיזית, אז זה משהו שהושרש.
אני חושבת שזה משתנה בין אנשים.. יש כאלה שיש להם כתיבה עיוורת מעולה על מקלדת, אז זה יותר זורם להם- אפילו יותר מכתיבה על דף.
אני חושבת שזה שבעצם אנחנו יותר מורגלים מהבית ספר והכל לכתיבה עיוורת פיזית, אז זה משהו שהושרש.
יכול להיות שכותבים אתה צריך להיות יותר מודע למה שאתה עושה
באותו הנושא: