10 תשובות
זה דווקא חמוד
לא מוזר
לא מוזר, הייתי אומרת חמוד
לא
אמאלה זה הדבר הכי מושלם ששמעתי בעולם
אנונימית
לא מוזר
שואל השאלה:
זה לא אובססיבי?
אני אוהבת אותו ברמות, ויש לנו זוגיות בריאה ומדהימה, אני יודעת שאני לא אובססיבית, המצב רוח שלי לא תלוי בו, אני לא קנאית ואם הוא לא עונה לי כמה שעות אני ממש סבבה עם זה
אבל מפחדת שזה נראה אובססיבי
אני פשוט מאוד אוהבת אותו וזה משמח אותי והוא מאוד מוכשר
זה לא אובססיבי?
אני אוהבת אותו ברמות, ויש לנו זוגיות בריאה ומדהימה, אני יודעת שאני לא אובססיבית, המצב רוח שלי לא תלוי בו, אני לא קנאית ואם הוא לא עונה לי כמה שעות אני ממש סבבה עם זה
אבל מפחדת שזה נראה אובססיבי
אני פשוט מאוד אוהבת אותו וזה משמח אותי והוא מאוד מוכשר
אנונימית
וואי מזה לא אובססיבי זה לא קשור בכלל
אנונימית
למה אובססיבי?
זה יפה
זה יפה
אנונימי
את חמודה בטירוף