6 תשובות
אם היא עונה אל תסנן אבל אם זה קורה בקבוע זה משחקי אגו אז לא שווה לך או תחזיר לה באותו מטבע ותסנן
תשמע אם זה חוזר נל עצמו פשןט תעזוב את הקשר הזה ופשוט תתקדם האלה:)
שואל השאלה:
חושבת כדאי לי לסנן בחזרה כי היא סתם מנסה לצאת מגניבה וכזה? ואנחנו כמעט ולא מסננים
אנונימי
אם סבבה לך איתה אז לא
אולי זה משהו אבל פשוט אם זה חוזר אולי תחשוב שוב אם שווה לך המשחקי אגו האלה
לא אל תסנן בחזרה זה סתם ילדותי
אני ואתה לא יכולים לדעת למה היא מסננת אולי התחיל להימאס לה אולי היא משחקת אין לדעת
אבל שים לב גם שאתה לא נכנס למשחק נזה וגם שאתה לא נשאר שם כשהיא עונה פעם בשנתיים
שואל השאלה:
את חושבת שהיא סתם מנסה לצאת יעני מגניבה כי אנחנו כמעט ואף פעם לא מסננים מה את חושבת?
אנונימי