5 תשובות
הניסיון עם אנשים שונים הוא חשוב אבל בהחלט לא משהו שחייבים אותו. לפעמים, האדם הראשון שמותאים הוא המתאים ביותר.
אנונימית
כפי שלא צריך להרבות נשים, בעיני אין צורך בלהרבות גברים.
להיות נאמן למישהו אחד עושה אותך לבן אדם טוב יותר, גורם לך להעריך את מה שיש לך בידיים. הקו מחשבה להחליף זוגיות כל תקופה נשמע ריק מתוכן.
^לא בן 22 אלא 19 אבל לא חושב שהייתי יכול לנסח את זה יותר טוב ממך כובע קש
תמסרי דש ללופי חחח
אנונימי
חחח איזה גדול אתה אנונימי :)
לא חושב