6 תשובות
כן, יש מינונים, למשל סרקוול, במינון גבוהה הוא נגד סכיזופרניה, אבל נמוך הוא נוגד דיכאון
אנונימי
את מתכוונת לוולבוטרין ?
שואל השאלה:
כן זה פשוט שם אחר
בכל מקרה כאלו אני צריכה פעם ביום
פחד של החיים
כן זה פשוט שם אחר
בכל מקרה כאלו אני צריכה פעם ביום
פחד של החיים
אנונימית
אני לקחתי בעבר וולבוטרין , זה תרופה יחסית טובה שמטפלת
רק בדיכאון זה ממריץ את האנרגיה
רק בדיכאון זה ממריץ את האנרגיה
חחח פחד של החיים כי את חרדתית מאמי
אנונימי
לחרדה זה בטוח לא יעזור
באותו הנושא: