6 תשובות
מנה חמה יותר גרוע גם מבחינת הטעם
מנה חמה בדי הרבה אני חושב
מנה חמה הרבה פחות בריא.
מנה חמה יש הרבה יותר זבל, שומן לא בדיוק גורם לאי בריאות, לפחןת לא ביחס לחומרים שיש במנה חמה
אנונימי
שואל השאלה:
האמת במנה חמה יש המון מרכיבים הרבה נתרן פי שתיים מחטיף וגם מנוסודיום גלוטומט.ובטח יש גם חומר משמר...
אבל תפוציפס זה יותר טבעי ופחות מרכיבים אבל הרבה שומן איזה 30 אחוז
האמת במנה חמה יש המון מרכיבים הרבה נתרן פי שתיים מחטיף וגם מנוסודיום גלוטומט.ובטח יש גם חומר משמר...
אבל תפוציפס זה יותר טבעי ופחות מרכיבים אבל הרבה שומן איזה 30 אחוז
אנונימית
מנה חמה יותר גרוע
באותו הנושא: