3 תשובות
לא אבל זה לא הרגל טוב
אני גם מסכימה עם התגובה שמעליי:)
זה לא דבר רע,אבל אם לי זה היה קורה הייתי מעדיפה להדחיק כמה שיותר כזה.. חח,
מותר לך לחשוב מה שאת רוצה כמה שאת רוצה אבל לא כדאי להגיד דברים כאלה כי זה כנראה יתפרש לא טוב
אנונימית
לא את יכולה לחשוב מה שאת רוצה להסתכל על בן אדם שמן ולחשוב על זה שהוא שמן יותר ממך זה לא דבר רע זה בכללי לא בריא ההשוואה הזאת או לתלות את האושר שלך בכמה האחר שוקל אבל בכל מקרה זה לא הופך אותם לבן אדם רע
באותו הנושא: