9 תשובות
שיר פתיחה של בובספוג.
אנונימית
אצא לי השוקה
ירושלים של זהב
(אני כזאת ציונית)
unholy אבל הגרסה של המטאל אנמ אני יודעת שזה קיטש אבל אני פשוט אוהבת אותו
"יאללה יא נסראללה"
כל הזמן מסתכלים עליי מוזרר כשאני שמה את זה
השיר של חצרוני
kill bill אף אחד לא אוהב אותו
stay frosy royal milk tea של fall out boy
המאזינים של הלהקה שונאים את כל האלבום הזה שכולל גם את השיר הזה אבל אני דווקא ממש אהבתי ונורא היה לי מוזר לגלות שאחרים לא
מלא שירי קייפופ כנראה
אנונימית
apocalypse dreams כנראה למרות שהוא ממש פופולרי