5 תשובות
תני לראות אותו בבית ספר ולהגיד לו
תכתבי לה:
"היי (השם שלה) צהריים טובים,
בעקבות סיבות מסויימות אני מעדיפה שלא להשתתף בטקס,תודה"
"היי (השם שלה) צהריים טובים,
בעקבות סיבות מסויימות אני מעדיפה שלא להשתתף בטקס,תודה"
שואל השאלה:
אולי להגיד לה:
היי(השם שלה) אני בסוף לא רוצה להשתתף בסירטון ביום חמישי אבל תודה על ההצעה.
זה בסדר?
אולי להגיד לה:
היי(השם שלה) אני בסוף לא רוצה להשתתף בסירטון ביום חמישי אבל תודה על ההצעה.
זה בסדר?
אנונימית
^כן נשמע מעולה
שואל השאלה:
אבל אני מפחדת לשלוח אני לא יודעת למה
אבל אני מפחדת לשלוח אני לא יודעת למה
אנונימית
באותו הנושא: