6 תשובות
שאלה מצויינת גפ אני רוצה לדעת
תזכירו שיש תשובות
תזכירו שיש תשובות
לא משלמים ארנונה !
אבל משלמים על השטח חד פעמי סביב 2500+/ארון קבורה נהה בין 1000 ומעלה/ מצבה 5000++(עם הוא היה במקרר משלמים לילה 1500 שקל)
פינוי גם לא זוכר כמה
והמדינה מחזירה בערך 8000 לאחר חודש
(אבל הכל הנושא הזה עולה מעל 10 אלף )
אבל משלמים על השטח חד פעמי סביב 2500+/ארון קבורה נהה בין 1000 ומעלה/ מצבה 5000++(עם הוא היה במקרר משלמים לילה 1500 שקל)
פינוי גם לא זוכר כמה
והמדינה מחזירה בערך 8000 לאחר חודש
(אבל הכל הנושא הזה עולה מעל 10 אלף )
לא נושמת-
לא אבל זה עולה איזה 30,000 שקל או משהו בסגנון.
לא אבל זה עולה איזה 30,000 שקל או משהו בסגנון.
לא ארנונה אבל משלמים על השטח
בימנו על הכול
לא אבל משלמים על שטח + הקבר עצמו
באופן חד פעמי
באופן חד פעמי
אנונימית
באותו הנושא: