2 תשובות
אני חושבת שבגלל שמדובר על מדינות שונות אז יותר נכון לומר ישראל-איטליה
כמו שבערים שונות לא נגיד "מרכזית באר שבע-השלום" (סתם זרקתי תחנות בשביל הדוגמא)
אלא באר שבע-תל אביב
כמו שבערים שונות לא נגיד "מרכזית באר שבע-השלום" (סתם זרקתי תחנות בשביל הדוגמא)
אלא באר שבע-תל אביב
ת"א -רומא ,
באותו הנושא: