6 תשובות
כידוע לי כן
אובייסלי
אתה נוסע על כביש כמו כל רכב אחר
התיאוריה זה החוקים בכביש לא לרכב על 4 ספציפית
שואל השאלה:
טוב בדקתי ולא צריך לעשות תיאוריה
אה עשית כבר תיאוריה
אז הכל טוב נראלי
לא ראיתי שכתבת שכבר עשית
בעקרון אתה צריך כי תיאוריה של אופנוע שונה מרכב
שואל השאלה:
מה "אובייסלי" בזה
יש לי רישיון נהיגה על רכב ואני נוהג תקופה

זה לא כזה ברור שצריך לעשות עוד פעם תיאוריה בשביל רישיון על אופנוע אם כבר יש לי אחת