6 תשובות
כידוע לי כן
אובייסלי
אתה נוסע על כביש כמו כל רכב אחר
התיאוריה זה החוקים בכביש לא לרכב על 4 ספציפית
אתה נוסע על כביש כמו כל רכב אחר
התיאוריה זה החוקים בכביש לא לרכב על 4 ספציפית
שואל השאלה:
טוב בדקתי ולא צריך לעשות תיאוריה
טוב בדקתי ולא צריך לעשות תיאוריה
אה עשית כבר תיאוריה
אז הכל טוב נראלי
לא ראיתי שכתבת שכבר עשית
אז הכל טוב נראלי
לא ראיתי שכתבת שכבר עשית
בעקרון אתה צריך כי תיאוריה של אופנוע שונה מרכב
שואל השאלה:
מה "אובייסלי" בזה
יש לי רישיון נהיגה על רכב ואני נוהג תקופה
זה לא כזה ברור שצריך לעשות עוד פעם תיאוריה בשביל רישיון על אופנוע אם כבר יש לי אחת
מה "אובייסלי" בזה
יש לי רישיון נהיגה על רכב ואני נוהג תקופה
זה לא כזה ברור שצריך לעשות עוד פעם תיאוריה בשביל רישיון על אופנוע אם כבר יש לי אחת
באותו הנושא: