8 תשובות
לא האמת שלא
אל תשני את עצמך בשביל אחרים
שואל השאלה:
אבל אני מרגישה שזה הדבר הנכון לעשות
אבל אני מרגישה שזה הדבר הנכון לעשות
אנונימית
אני בעד מה שעושה לבן אדם להרגיש טוב עם עצמו אם את מרגישה טוב עם עצמך שתעשי את זה אז תעשי
זה חד משמעית לא הדבר הנכון.. 1 זה ממש לא הולך להבטיח לך שאחרי שתורידי במשקל יצא מזה משהו, וגם אם כן היה יוצא משהו למה שתהיי עם בן אדם שטחי
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימי
כן. את לא אמורה לעשות דבר כזה בשביל אף אחד חוץ מעצמך
די הזוי
באותו הנושא: